Po kelių metų pertraukos rinka pastebi teigiamus poslinkius verslo paslaugų sektoriuje. Tiesa, kol kas paslaugų spektras gana siauras ir labiau būdingas toms verslo šakoms, kurių pokyčiams didžiausią įtaką daro ES fondų remiamos investicijos, tačiau paklausa auga jau antrą pusmetį iš eilės nuo 2011 m. rugsėjo. Kaip rodo pardavimų tendencijos, dažniausiai perkami verslo planai, kurių kaina svyruoja apie 7.000-10.000 Lt.
Populiariausiais išlieka verslo planai, kai įmonės ieško finansavimo. Kartais finansavimo ieškoti skubama gerai neapgalvojus viso verslo plano, neišsiaiškinus detalių, nesuskaičiavus tikslios reikiamos sumos. Neišbaigti projektai nevertinami rimtai. Net ir su puikiai parengtu verslo planu, pas tą patį investuotoją kreiptis antrą kartą negalima.
“Jei atėję pas investuotoją pasakysite, kad reikia milijono iškart naujai idėjai – tikimybė gauti finansavimą yra gerokai menkesnė, nei ta, kai ateisit su detaliu planu ir parodysit kaip jūsų investicijos yra išsidėliojusios per ateinančius metus”, teigia bendrovės „DZL“ vadovė Gintarė Zacharova.
Rečiausiai užsakomi verslo planai, skirti įmonės vidiniam valdymui, nors pastarasis yra pats svarbiausias, kadangi pagal jį veikia įmonė. Mažų įmonių valdymas vis dar chaotiškas. Tai lemia ne tik planavimo stoka, bet ir būtinybė staigiai prisitaikyti prie naujų rinkos sąlygų.
Šiuo metu pirkėjai renkasi gana glaustus verslo planų variantus, kurių kainos svyruoja apie 7.000 – 10.000 Lt. Pagrindinis uždavinys - kad būtų atsakymas į būtinus klausimus tiems, kam skirtas verslo planas. Platesnės analizės nereikalaujama.
Pasak G. Zacharovos, atsižvelgiant į esamas paslaugų verslui rinkos tendencijas, labai tikėtina, kad tokioje lėto augimo būsenoje sektorius išsilaikys dar artimiausius 12 mėnesių: „Įvertinant šalies ūkio raidos prognozes, vargu ar šiandien galima tikėtis itin spartaus paklausos šuolio“. Euro zonos krizė yra sustiprėjusi ir išlieka pasaulio dėmesio centre, o tai įtakoja ir verslo aplinką Lietuvoje. Vis dar jaučiama optimizmo stoka. Stipriau atsigauti vartojimui trukdo gana prasti vartotojų lūkesčiai. Tai lemia neaiški pasaulio ūkio situacija.
Populiariausiais išlieka verslo planai, kai įmonės ieško finansavimo. Kartais finansavimo ieškoti skubama gerai neapgalvojus viso verslo plano, neišsiaiškinus detalių, nesuskaičiavus tikslios reikiamos sumos. Neišbaigti projektai nevertinami rimtai. Net ir su puikiai parengtu verslo planu, pas tą patį investuotoją kreiptis antrą kartą negalima.
“Jei atėję pas investuotoją pasakysite, kad reikia milijono iškart naujai idėjai – tikimybė gauti finansavimą yra gerokai menkesnė, nei ta, kai ateisit su detaliu planu ir parodysit kaip jūsų investicijos yra išsidėliojusios per ateinančius metus”, teigia bendrovės „DZL“ vadovė Gintarė Zacharova.
Rečiausiai užsakomi verslo planai, skirti įmonės vidiniam valdymui, nors pastarasis yra pats svarbiausias, kadangi pagal jį veikia įmonė. Mažų įmonių valdymas vis dar chaotiškas. Tai lemia ne tik planavimo stoka, bet ir būtinybė staigiai prisitaikyti prie naujų rinkos sąlygų.
Šiuo metu pirkėjai renkasi gana glaustus verslo planų variantus, kurių kainos svyruoja apie 7.000 – 10.000 Lt. Pagrindinis uždavinys - kad būtų atsakymas į būtinus klausimus tiems, kam skirtas verslo planas. Platesnės analizės nereikalaujama.
Pasak G. Zacharovos, atsižvelgiant į esamas paslaugų verslui rinkos tendencijas, labai tikėtina, kad tokioje lėto augimo būsenoje sektorius išsilaikys dar artimiausius 12 mėnesių: „Įvertinant šalies ūkio raidos prognozes, vargu ar šiandien galima tikėtis itin spartaus paklausos šuolio“. Euro zonos krizė yra sustiprėjusi ir išlieka pasaulio dėmesio centre, o tai įtakoja ir verslo aplinką Lietuvoje. Vis dar jaučiama optimizmo stoka. Stipriau atsigauti vartojimui trukdo gana prasti vartotojų lūkesčiai. Tai lemia neaiški pasaulio ūkio situacija.